15 49.0138 8.38624 https://bebepetit.pl arrow 0 arrow 1 1 Twoja wiadomość została wysłana! Wystąpił problem. Spróbuj ponownie. NOWOŚĆ POPULARNE WYPRZEDAŻ cookie-true 400
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 500 zł. Chusty z naszej oferty szyte są w Polsce i w Niemczech Zapewniamy produkty tylko najwyższej jakości.
0
  • Brak produktów w koszyku.

Aktualizacja regulaminu BebePetit o RODO

Aktualizacja regulaminu BebePetit o RODO

Regulamin sklepu

Zabrze 24.05.2018

Uaktualnienie regulaminu strony sklepu internetowego bebepetit.pl o RODO.

 

rodo

Rozporządzenie Regulacji o Ochronie Danych Osobowych (RODO) – zastosowanie w firmie ADW Adrian Woźniak, ul. św. Teresy 9/4, 41-807 Zabrze, NIP 6482409008, zwanej dalej ADW lub Administratorem w sklepie internetowym bebepetit.pl.

Administratorem danych osobowych jest Adrian Woźniak.

  1. Administrator zbiera i przechowuje dane osobowe klientów.
  2. Administrator zbiera i przechowuje dane osobowe kontrahentów w celu:

    – pełnej realizacji zamówień składanych droga elektroniczną,

    – zorganizowania wysyłki zamówionego towaru,

    – świadczenia i organizowania późniejszego ewentualnego serwisu reklamacyjnego, lub zwrotu.

    – przeprowadzenia akcji reklamowych, w tym promocji.

  3. Realizacja zamówień związanych z wysyłką, wiąże się z przekazaniem danych firmie realizującej wysyłki na nasze zlecenie, w chwili obecnej jest to firma: SENDIT S.A., ul. Wagonowa 2B, 53-609 Wrocław, NIP 799-24-28-503.
  4. Realizacja zamówień może wymagać również wprowadzenia kontrahenta online do sytemu sprzedażowego, który na tą chwilę jest program Fakturownia sp. Z o.o., ul. Smulikowskiego 6/8, Warszawa.
  5. Podawanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne.
  6. Na stronie internetowej sklepu bebepetit.pl administrator posiada aktywny certyfikat SSL, zapewniający bezpieczeństwo podczas przesyłania danych, logowania i płatności.
  7. Strona bebepetit.pl wykorzystuje pliki cookies.
  8. Administrator, nie planuje sprzedawać, ani podarować innym firmom danych osobowych klientów.
  9. Administrator umożliwi dostęp pracownikom lub podwykonawcom dostęp do danych osobowych kontrahentów w celu organizacji zakupu, sprzedaży, wysyłki towarów , procedury reklamacyjnej lub usług.
  10. Administrator udostępni podwykonawcom dane osobowe kontrahentów w celach reklamowych/marketingowych tylko po uprzedniej pisemnej zgodzie kontrahenta (dopuszcza się zgodę elektroniczną).
  11. Administrator dopuszcza posiadanie baz danych uzyskany w legalny sposób od innych firm lub osób do wykorzystania w celach marketingowych/reklamowych.
  12. Formularz kontaktowy.

    W chwili obecnej firma ADW nie korzysta z formularzy kontaktowych.

  13. Adresy email.

    Adresy email są przechowywane w skrzynce pocztowej na serwerze, oraz komputerze biurowym. Wiadomości są szyfrowane.

  14. Dane związane z zamówieniami przechowywane są w systemie sklepu: wordpress WooCommerce, oraz systemie sprzedażowym fakturownia.pl . Firma ADW stara sie o bierzące aktualizacje programów do najwyższej najnowszej wersji.
  15. Media społecznościowe.

    Udział w mediach społecznościowych jest dobrowolny i nie jest konieczny ani niezbędny do realizacji zamówień w firmie ADW.

    Firma ADW ma oficjalny profil na stronie facebook.pl “bebepetit.chusty”.

  16. Administrator korzysta z serwera umieszczonego na terenie UE.
  17. Livechat

    Firma ADW nie korzysta z dedykowanych programów typu LiveChat.

  18. Komentarze na stronach firmy ADW są możliwe, a dane w nich umieszczone są na serwerze poprzez WordPress.
  19. Newslettery

    Na tą chwilę, firma ADW nie prowadzi wysyłek newsletterów, natomiast jeśli zdecyduje sie na taką formę, to nie będzie ona częściej niż 1 raz w miesiącu. Wysyłanie newsletterów realizowane byłoby tylko na adresy legalnie uzyskane z wcześniejszą zgodą odbiorcy.

  20. Usunięcie lub zmianę danych osobowych należy zgłosić na adres email firmy ADW: adw@adwgroup.pl
  21. Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych, lub części tych danych, jeśli są one potrzebne w innych celach wymaganych przez polskie prawo, archiwizacją i serwisem gwarancyjnym/pograwancyjnym lub windykacją należności.
  22. Czas przechowywania danych osobowych administrator określa na czas prowadzenia działalności nie krócej niż ustawowego czas archiwizacji dokumentów firmowych.
  23. W przypadku wycieku danych osobowych firma ADW deklaruje zgłoszenie tego faktu odpowiednim organom państwowym – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w czasie do 72h.
  24. W sporadycznych przypadkach, wysyłka może być zrealizowana do klienta bezpośrednio od producenta/importera/dystrybutora. W tym przypadku dane konieczne do zrealizowania wysyłki są przekazywane również tej firmie.

……………………………………………..

Adrian Woźniak

Właściciel i Administrator danych osobowych

 

Kategoria Home

0 Komentarze

    Dodaj odpowiedź

    KUP DLA MNIE

    Podgląd wiadomości e-mail

    Twoja wiadomość

    KUP TERAZ

    Ustawienia wyglądu

    E-mail Settings

    X